Sen gick vi hemåt i skymning och jag vet inte vad jag ska skriva om det, för jag tror att...
Slumpmässig
istanbul
Istanbul – staden där öst möter väst. Vi mötte staden i ett snökaotiskt (!) december, men fick en otroligt härlig smak på staden – och måste tillbaka i värme. Läs mer om Istanbul (med barn), med alla dess fantastiska byggnader och allt annat som gör staden SÅ värd att besöka.












