Vi är ju lite duktiga att i bloggvärlden berätta om när vi upplever dålig service. Men det är ju än viktigare att berätta om riktigt bra service. Här följer några exempel på utmärkt service jag fått på senaste tiden:
Fjällräven – Jag (och Stellas mormor) hittade inte den lila mini-Kånken någonstans. Mailade då Fjällräven som redan dagen efter mailade tillbaka med en lista över alla butiker i Sverige som köpt in den ryggsäck – komplett med telefonnummer och antal beställda och allt, så jag själv kunde hitta den. Grym service!
Fjällskog – Genom listan ovan fick jag tag i butiken Fjällskog i Uppsala. Genom en urtrevlig telefonkontakt löstes snabbt ett inköp av en lila mini-Kånken, som några dagar senare landade i brevlådan. Grym service!
Sunblock – Jag hittade solskyddskläder till Stella här inför Thailand. Var dock lite osäker på storlek och mailade ihop med beställningen och bad om råd. Fick ett riktigt långt mail tillbaka med en hel diskussion kring storlekarna, som hjälpte mig rätt. Direkt då jag godkänt storleksvalet via mail så skickades kläderna. Grym service!